Детаљи трке:

12.5 km

Dužina staze 12,5km
Visinska razlika 510m

Start na poljani ispod hotela Fruške terme. Prelazak preko improvizovanog mosta i nastavak staom koja vodi iza hotela na asfaltni i šumski put u pravcu Vrdničke kule. Sledi spuštanje prema Vrdničkoj raskrsnici, uključivanje na put sa kaldrmom, prolazak kroz prometnu raskrsnicu pravo između vikendica u šumu. Vozi se oronulim asfaltnim putem bivšeg vojnog objekta sve do potoka Dubočaš gde se skreće desno. Kod spajanja Dugog potoka sa Dubočašem a nakon prelaska preko prvog, skreće se desno uzbrdo prema Brankovcu. Staza je na jednom delu uspona prilično strma u dužini oko 300m. Kod antenskog predajnika se izlazi iz šume na vidikovac Brankovac, skreće se desno i prati se grebenski put prema Zmajevcu nizbrdo. U podnožju brda se prelazi asfaltni put pa staza nastavlja levom stranom grebena. Vozi se šumskim putem sve do Zmajevačke raskrsnice gde se prelazi prometni asfaltni put koji vodi prema Rakovcu, nakon čega odmah kreće penjanje do restorana Zmajevac. Kod restorana se skreće desno, prelazi se neprometni asfaltni krak grebenskog puta i nastavlja se šumom levom stranom grebena. Na desnu stranu grebena se prelazi preko asfalta neposredno pre Stambolić spomen obeležja. Odavde kreće spust prema obodu Vrdnika. Na velikoj raskrsnici se drži široki desni put sa kojeg je ubrzo odvajanje na desno na usku stazu koja vodi sve do potoka u podnožju Vrdničke kule. Nakon potoka je strmi uspon dužine oko 300m do puta sa kaldrmom. Prelazi se put i počinje uspon prema kuli. Prolazi se pored kule i spušta se šumskim putem (u kontra smeru u odnosu na start trke), zatim asfaltnim putem do hotela Fruške terme, pa se ide zemljanim putem iza njega. Spuštanje i ulazak u cilj preko improvizovanog mosta.

Стартнина:

Цена Од До
2022 RSD
20,2 €
25.12.2022. 20:39 31.12.2022. 23:59
3000 RSD
30 €
1.01.2023. 00:00 18.05.2023. 23:59

Цене су по особи у једној од наведених валута по избору.

Сигурно желиш ово да урадиш?