Детаљи трке:

Štafeta 3 x 7 km

Polumaraton

21.1 km

Start štafetne trke je u nedelju 20. maja 2018. godine na ulici Kralja Petra I u 10:00 h.

Trka startuje zajedno sa polumaratonskom trkom i ide potpuno istom trasom kao i polumaratonska trka. Štafete imaju tri izmene. Svaka izmena je na 7 kilometara i predstavlja jedan krug koji istrče polumaratonci. Izmena štafeta je na ulici Kralja Petra I (neposredno kod startno-ciljne ravnine).

- Svaki učesnik trke dobija učesnički paket koji sadrži:
* kesu
* startni broj
* bon za ručak
* unikatnu livenu učesničku medalju (nakon ulaska u cilj)
* poklone partnera trke
* i...našu čuvenu gostoljubivost :)
Prvih 800 takmičara koji kompletiraju prijavu (u sve tri trke) u startnom paketu dobijaju majicu.

Kategorije takmičara u štafetnoj trci:
Apsolutno muška kategorija (tri muška člana ekipe ili dva muška člana ekipe i jedan ženski član)
Apsolutno ženska kategorija (tri ženska člana ekipe ili dva ženska člana ekipe i jedan muški član)

Nagrade:
- Robne nagrade partnera trke za apsolutne pobednike
- Plakete za apsolutne pobednike

Prijave štafetna trka:
Prijave za štefetnu trku počinju 07. februara 2018. godine elektronskom prijavom na portalu http://trka.rs/event/74/ Elektronske prijave se zatvaraju 09. maja 2018. godine u 12:00h. Svi prijavljeni timovi koji do tog dana nisu kompletirali prijavu odnosno uplatili startninu brišu se sa zvaničnog spiska prijavljenih. Nakon ovog datuma prijava nije moguća.

Članovi štafetnih timova kod kojih se po zatvaranju prijava nekompletiraju sve tri prijave biće prebačeni na trku od 7 km.

VAŽNO: Učesnici koji trče štafetnu trku, prilikom popunjavanja prijavnog formulara, u polju "Klub" unose ime štafete pod kojom nastupaju.

Kompletnom prijavom se smatra prijavljivanje i uplata startnine do 09. maja 2018. godine.

Startnina po štafeti iznosi 4.200,00 dinara. Svi prijavljeni učesnici će kompletne podatke o uplati startnine dobiti nakon popunjenog prijavnog formulara i u e-mejlu o potvrdi izvršene prijave.

Preuzimanje startnih paketa, svlačionice i garderoba su u prostorijama HKUD ''Vladimir Nazor'' (Venac Radomira Putnika 26) od 8 sati do 9.15 časova! (200 metara od mesta START). Takmičari dobijaju startni broj (tri broja po timu) i jedan višekratni čip po timu koji menjaju/preuzimaju prilikom svake izmene.

Takmičari koji trče štafetnu trku nose višekratni čip koji stavljaju na članak noge i koji međusobno menjaju prilikom razmena sa kolegama iz tima!

Svaki učesnik, uvidom u svoje zdravstveno stanje i fizičku pripremljenost, na svoju odgovornost učestvuje u trci što je dužan na prijavnom listu i potpisati. Takmičari mlađi od 18 godina, moraju imati pismenu saglasnost roditelja ili trenera. Takmičari trče na vlastitu odgovornost.

Organizator može odstraniti trkača koji ne može nastaviti trku ili se nepropisno ponaša.

Vremenski limit trke je 3 sata.

Trasa trke je zatvorena za saobraćaj. Trkače prati i obezbeđuje Policijska uprava Sombor - Odeljenje saobraćajne policije i služba Hitne medicinske pomoći.

Od 11 sati je svečani ručak za trkače u u prostorijama HKUD ''Vladimir Nazor'' (Venac Radomira Putnika 26).

Info e-mail: arksomaraton@gmail.com i somaraton@gmail.com

ORGANIZATOR ZADRŽAVA PRAVO PROMENA PRAVILA TAKMIČENJA I PROPOZICIJA TRKE.

Стартнина:

Цена Од До
1400 RSD
14 €
7.02.2018. 12:00 9.05.2018. 23:59

Цене су по особи у једној од наведених валута по избору.

Сигурно желиш ово да урадиш?